Saturday, May 31, 2014

Yuhaang Rughan


Sa tuna pa yang kitang ruha’y nag-istoryahan;
Hanggang ka at’ rugha’y nag-udonan;
Bisaya nako’y kung kitang ruha’y pwedeng magka-amigohan;
Sabat ra nimo’y hala nak nupay naragli yang.

Siling nimo’y indi’g badaan ako;
Ag ngasing hali akong naghuhuyat sa imo;
Siling pa nimo’y ginghihigugma ako;
Ugaling sa ak’ hula ay buko klaro.

Bawa’t adlaw nak nagrarayan;
Masir sa ak’ sarili’y waya’t hangganan;
Ugaling sa ak’ rugha’y indi ako kapati;
Nak patsihan nimo’y hanginon yaki.

Usang amigo nako’y gusto’y ak’ limtan ka;
Ugaling asing bawa’t adlaw ikaw it hinuha;
Ka ak’ amigo’y waya nasasaduri;
Nak ako’y nag-aasa pa ag waya ka pa gihapon nalimti.

Usang adlaw ay ak’ nasaduran;
Ka ing huna-huna’y ibay ka rayan;
Sa waya’g aasahang ako’y imo ibadaan;
Hali ako ngasing nak nagpapamakho ag yuhaan.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons