Saturday, May 31, 2014

Pusong Halar


Siling nimo’y palangga baga nimo ako?
Sabat ra nako’y waya ako’t mabibisaya sa imo
Ikaw ay kumulismor, minuyata’y nagpayado
Ag sa ing rugha’y ka ukaw ay namamangit ka sa ako.

Palangga, muyat anay--panimatii ka ak’ pusong usahan
Nalilipay ka baga sa mga bisayang ak’ gingbubuhian yang
Papaunong kung umabot ka adlaw nak ako’y indiey ka mitlang
Sa ing rughan baga’y ako’y sanakraa’y imo malilimtan?

Paghigugma nako sa imo’y waya’t hangganan
Miskan tipunon pa ka tanang letra reli sa kalibutan
Aber pa kag mga bisayang waya pa nautwang

Ay kuyang pang pangrugang sa bisayang sa imo’y ak’ ibuhian.
Badaey’g kamangit, sa imo’y ihalar ka ak’ puso
Ak’ ibilin sa imoy agor indi ka masubô
Matatahom nak rayaga’y sa ako’y klarong mapangpayado

Dahil ak’ pusong mapaghigugma’y ikaw yang it nagtatagiya sa ako.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons